147 Louise Vilsgaard. Uden titel. Foto. 2004
Seoul, Korea 2001: Seoul er kun som alle andre store byer når man ser den fra oven, i gadebilledet ses stadig situationer som for 100 år tilbage
(41×29)
148 Louise Vilsgaard. Uden titel. Foto 2004
Hiroshima, Japan 2001: Oplevelsen betragtet fra oven, matematisk og stemningsmæssigt
(41×29)
149 Louise Vilsgaard. Uden titel. Foto 2004
Louise + Louise, Kyoto, Japan 2000: skaber sit eget frie netværk i et stramt struktureret samfund
(41×29)
150 Louise Vilsgaard. Uden titel. Foto. 2004
Juksan, Korea 2002 Dance performance som en skabelsesproces på celleplan.
(41×29)
151 Louise Vilsgaard. Uden titel. Foto. 5 små billeder.2004
(4: 14×21 + 1: 21×14)
Kyoto, Japan 2000: Gadebilledets funktionalitet der er gjort æstetisk, eller er det omvendt?
Kyoto, Japan 2001: Busstoppested med køkultur
Kyoto, Japan 2002: Stierne til et tempel er i Japan altid krumme, da man mener at spøgelser kun kan gå lige ud. Munkene der beder i templerne hver dag, har fundet deres vej og sat deres fodtøj inden de træder ind i det hellige spøgelsesfri område.
Seoul, Korea 2001: Nysgerrighed for ansigtet bag Gaisha’s anonyme uforanderlige maske
Kyoto, Japan 2001: Når man endelig kommer tæt på en Gaisha og kan se detaljer, bliver det helt abstrakt.
Udstilling juni 2004