147 Louise Vilgaard. 147-151.

 

147 Louise Vilsgaard

147   Louise Vilsgaard.     Uden titel. Foto. 2004

Seoul, Korea 2001: Seoul er kun som alle andre store byer  når man ser den fra oven, i gadebilledet ses stadig   situationer som for 100 år tilbage

(41×29)

148 Louise Vilsgaard

148    Louise Vilsgaard.       Uden titel. Foto 2004

Hiroshima, Japan 2001: Oplevelsen betragtet fra oven,  matematisk og stemningsmæssigt

(41×29)

149 Louise Vilsgaard

149     Louise Vilsgaard.     Uden titel. Foto 2004

Louise + Louise, Kyoto, Japan 2000:  skaber sit eget frie netværk   i et stramt struktureret samfund

(41×29)

150 Louise Vilsgaard

150    Louise Vilsgaard.     Uden titel. Foto. 2004

Juksan, Korea 2002  Dance performance   som en skabelsesproces på celleplan.

(41×29)

151 Louise Vilsgaard

151    Louise Vilsgaard.     Uden titel. Foto.    5 små billeder.2004

(4: 14×21 + 1: 21×14)

Kyoto, Japan 2000: Gadebilledets funktionalitet der er gjort æstetisk, eller er det omvendt?

Kyoto, Japan 2001: Busstoppested med køkultur

Kyoto, Japan 2002: Stierne til et tempel er i Japan altid krumme, da man mener at spøgelser kun kan gå lige ud.   Munkene der beder i templerne hver dag, har fundet deres vej og sat deres fodtøj inden de træder ind i det hellige spøgelsesfri område.

Seoul, Korea 2001: Nysgerrighed for ansigtet bag Gaisha’s anonyme uforanderlige maske

Kyoto, Japan 2001: Når man endelig kommer tæt på en Gaisha og kan se detaljer, bliver det helt abstrakt.

Udstilling juni 2004

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.